Célok

Olyan csatornát próbálok létrehozni, mint az amerikai EveRide YouTube csatornája: fókuszban a kezdő motorosok (akárcsak jómagam), és mindenkit arra bíztatok, hogy ne féljen motorozni – akár terepen, akár máshol!

Sajnos nagyon sok anyagom kénytelen voltam törölni, mert utólag megtudtam, hogy olyan helyen motoroztam, ahol nem lett volna szabad, és eszem ágában sincs senkit ilyenre buzdítani – szégyellem is magam ez miatt… (Nem volt tábla, később egy térkép alapján jöttem rá a hibámra…)

Nem ebből akarok megélni, szóval nem lesznek heti rendszerességgel videók. Van egy nagyon jó munkám, és amikor időm engedi, akkor motorozom egy jót, és utána megvágom a készült videó-anyagot.

Idén elkészült már azért néhány „kisfilm”, amikben igyekeztem folyamatosan fejlődni, és változatos dolgokat prezentálni.

A videók klasszikusan a motovlog irányvonalat képviselik, tehát jellemzően beszélek alattuk mindenféle sületlenséget, de van közöttük olyan is, ami tökéletesen érdektelen mindenkinek, aki nem vett részt azon a tréningen (MOT-A-MOT tréning: itt az volt a célom, hogy akik ott voltak, ők láthassák magukat, ill. próbálgattam különböző kameraszögeket benne).

Az első évadot gyakorlatilag arra szántam, hogy ismerkedjek a technikával, a technikai megoldásokkal, és folyamatosan próbáljak ki új dolgokat, különböző kameraállásokat.

De készült olyan videó is, amivel eddig még sehol sem találkoztam: Zselickislakon voltam egy MotoCross versenyt megnézni, ami annyira megtetszett, hogy egy „interaktív térképet” csináltam, amin választható több kameranézet is! (Sajnos kiderült, hogy mobil eszközről nem működik az interaktív térkép, ezért külön elérhetővé tettem a kameraállások linkjét is.) Maguk az itt készült felvételek nem igazán “nagyszámok”, de maga a megoldás szerintem nevezhető egyedinek, bár biztos más is csinált már ilyet…Baj

Sajnos év közben összetörtem a kamerám lencséjét, ezért hosszabb ideig nem tudtam forgatni, így ez a szezon kevesebb anyagot tartalmaz, mint szerettem volna.

Mikor a kamera összetört választanom kellett, hogy veszek egy másikat, vagy megcsináltatom a régit. Az, hogy feladjam a videók készítését egyszerűen nem volt opció! A SONY AS100V azóta sok-sok kilométeren kísért el, és remélem még évekig lesz hű partnerem!

Továbbra sem pénzszerzési céllal csinálom ezt, hanem hobbiból, de egész szép számú követőt sikerült összegyűjtenem. Idénre a kitűzött célom a YouTube csatorna 100 követője, szóval még muszáj lesz belehúznom, bár második gyermekem születése miatt motorozni már nem nagyon fogok tudni, ezért az őszi szezonban olyan gyors videókra gondoltam, mint pl. a láncsprayzés mikéntje, stb… A lényeg, hogy tök amatőrként próbálok majd okoskodni tök amatőröknek. Hogy mi sül ki belőle még nem tudom, akár még vicces is lehet! 🙂

A videók vágásánál igyekszem a minőséget, a színvonalat folyamatosan emelni, és mindig egy “kicsivel jobb” videót készíteni. Állítólag sikerül is, de ezt inkább mindenki döntse el maga! A videók hossza jellemzően 10 perc körüliek, mert bár lehetetlen, mégis mindig megpróbálok úgy videót készíteni, hogy ne maradjon ki semmi, de azért túl hosszú se legyen egy-egy elkészült film, ezért gyakran két részletben tekinthető meg egy-egy egész napos program…

Mit tanácsolok a videók megtekintésekor? Hogy vessetek egy pillantást a videók alatt lévő leírásra, mert ott mindig az adott videóhoz osztok meg fontos infókat, amik valamiért a videóba már nem fértek bele!

Ha időtök engedi, nézzétek meg a videókat, és HA érdemesnek találjátok rá, akkor osszátok meg, és iratkozzatok fel!

Köszönettel,

Geresics 

YouTube csatorna: https://www.youtube.com/channel/UCRLo8BSvaPZT_CA31HdD8qg

FaceBook oldal: https://www.facebook.com/MotorosVandor/

Facebook Comments